Saturday, June 18, 2011

HARIMAU mini

Kat rumah aku ade 4 ekor anak kucing dan 1 ekor mama kucing..
BIG BLACK MAMA
xlah big..kurus jer sebab orang kasi makan die xnak makan..
pemilih punya kucing..oops mini harimau..
kucing jer..
haritu nampak si MAMA kucing mengawan tengah jalan dengan pakwe/hubby die
pakwe/hubby die tue juge adalah ayah kepada 4 ekor anak kucing aku..
dalam masa 9 minngu lagi, 4 ekor anak kucing aku dapat adik lah..
bongok mu syah,,
Tetapi,
berimbuh la bilangan kekucing at my house,,
so short stories!
KITTENS FOR SALE
...
Mau nye aku jual kucing aku!!
ko pakse ganer pon nak beli kucing aku!!
x jual walaupun sehelai bulu pon!!
emotional gituu

4 comments:

  1. kang nnti die betul2 tukar jadi harimau,.. terkezut kamuo

    ReplyDelete
  2. aisyah tuan blog gune komp laenJune 23, 2011 at 5:51 PM

    I hantar die kat rumah u kalu die jadi imau..biar die ratah tulang you..

    ReplyDelete
  3. ala harimau mini je,bukan harimau betul pon,lagipon kucing dia takat gigit2 je mana ade sakit pon,hahaha kalau harimau besar mau x hilang kepala manusia tu,hahahahahaha suka lah entri adek ni,harimau mini :)

    ReplyDelete
  4. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete